Papara, Uygulama İçi ‘Sohbet’ Özelliğini Duyurdu

inansal teknoloji şirketi Papara, uygulama içi ‘Sohbet’ özelliğini yayına aldı. Papara kullanıcıları, telefon rehberlerinde kayıtlı diğer Papara kullanıcılarıyla Papara içinden sohbet edebilecek.

 

2016’dan bu yana kullanıcılarına 7/24 ücretsiz para transferi, kart ürünleri ve ödeme hizmetleri sunan finansal teknoloji şirketi Papara, uygulama içi ‘Sohbet’ özelliğini yayına aldı. Yeni özellik sayesinde Papara kullanıcıları, alıştıkları mesajlaşma deneyimiyle, telefon rehberlerinde kayıtlı olan Papara kullanıcılarıyla Papara’dan sohbet edebilecek.

 

Kullanıcı davranışlarından hareketle geliştirildi

Para gönderme ve para isteme deneyiminde açıklama ve GIF ekleme özellikleri sunan Papara, bu özelliğin kullanıcılar tarafından küçük tutarların karşılıklı transferiyle sohbet amacıyla kullanıldığını fark etti. Her ay 200 binden fazlakullanıcının, küçük meblağları mesajlaşmak için birbirlerine transfer ettiklerini keşfeden Papara, kullanıcıların uygulama içi sohbet deneyimi talep ettiklerine yönelik içgörüden yola çıkarak geliştirdiği özellikle, kullanıcıların alışık olduğu mesajlaşma deneyimini uygulamaya taşıdı.

 

Finansal işlemleri sohbet deneyimiyle buluşturuyor

Papara kullanıcıları, Papara’nın sunduğu para transferi, para isteme, işlem paylaş gibi özellikleri kullanarak rehberlerinde kayıtlı Papara kullanıcılarıyla sohbet başlatabiliyor. Mesaj alıntılama, ifade bırakma gibi alışılmış mesajlaşma deneyimlerini finansal işlemlerle buluşturan Papara, bu sayede kullanıcıların arkadaşlarıyla, aile üyeleriyle veya yakınlarıyla olan finansal işlemlerinin bir sohbet arayüzü üzerinden kolayca takip edilebilmesini de sağlıyor. İlerleyen dönemde Papara kullanıcıları, Hediye Kartı gönderme, harcama bölüştürme gibi diğer Papara işlemlerini de ‘Sohbet’ arayüzü üzerinde gerçekleştirebilecek.

 

Papara ‘süper uygulama’ olmaya adım adım yaklaşıyor

2016’dan bu yana para transferi, ödemeler, birikim gibi odaklarda ürünler sunan, 2022’de sigorta aracılığı alanında bir şirket kurarak kullanıcılarını hızlı, kolay, hesaplı ve keyifli sigorta deneyimleriyle buluşturan, geçtiğimiz aylarda Yurt Dışı Para Transferi ve Kıymetli Maden Hesabı gibi ürünlerini devreye alan Papara, ‘Sohbet’ özelliğiyle finansal süper uygulama olmaya bir adım daha yaklaştı. Şirket, ürün ve hizmet setini sürekli geliştirerek kullanıcıların tüm finansal ihtiyaçlarına yanıt bulabilecekleri bir dünya vaat ediyor.

 

Papara Hakkında

Papara, KPMG tarafından Global FinTech 100’de listelenen Türkiye’nin lider FinTech şirketidir. Türkiye’den seçilen 68’inci Endeavor girişimi olma başarısını gösteren Papara, özgün LinkedIn verileri ile belirlenen “LinkedIn En İyi Startup’lar 2022” listesinde ilk sırada yer almış, dünyanın önde gelen FinTech topluluklarından Finovate tarafından düzenlenen 2022 Finovate Awards’da “En İyi Mobil Ödeme Çözümü” seçilmiştir. 2016 yılında finansal hizmetleri herkes için hızlı, kolay, hesaplı ve keyifli hâle getirmek amacıyla kurulan Papara’nın 17 milyondan fazla bireysel kullanıcısı, aralarında Uber, Yandex gibi şirketlerin de bulunduğu 1.500’ü aşkın ticari kullanıcısı vardır. 570’ten fazla çalışanı olan ve Happy Place to Work® kapsamında Türkiye’nin en mutlu işyerleri arasında gösterilen Papara, ürün ve hizmetlerini daha geniş coğrafyalara yayarak bölgenin lider ve rekabetçi finansal teknoloji şirketi olmayı hedefliyor.

 

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir