Zirvelik tak-sök: 181 milyon TL
Ankara’da 7-8 Temmuz’daki NATO Zirvesi hazırlıklarından biri de zirveye katılacak misafirlerin kullanacağı güzergahlara afiş ve pano asılması oldu. Bu amaçla Cumhurbaşkanlığı’nın isteğiyle Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB) pano ihalesi açtı. EKAP kayıtlarına göre ABB, “NATO Zirvesi Kapsamında Muhtelif Geçiş Güzergahlarında Yapılacak Olan Karşılama Panoları ve İnşaat ve Elektrik Malzemeleri Alımı İşi” adıyla ihale düzenledi. İhale 19 Haziran’da 155 milyon 958 bin 588 TL bedelle sonuçlandı. Açık alan tabelaları, raket reklam tabelaları için de 25 milyon 510 bin TL’lik sözleşme yapıldı. Böylelikle tabela masrafı 181 milyonu geçti. DİKEY BAHÇELER NATO Zirvesi’ne katılacak konukların geçeceği güzergahlara yerleştirilen panolarda ‘Barışta ortak gelecek- NATO Ankara…